b-n

b-n


پرنده ، همقفس ، همخونهء من
زمستون رفت و شد فصل پریدن
همین دیروز تو از این خونه رفتی
ولی از اومدن چیزی نگفتی
تو را در حنجره یک دشت آواز
تو را در سر هوای خوب پرواز
من اینجا خسته و غمگین و تنهام
نمیدونم که می مونم تا فردا
چی میشد اون هوای برفی و سرد
تو رو راهی به این خونه نمیکرد
بهار کاغذین خونهء من
تو رو راضی نکرد آخر به موندن
من عادت میکنم با درد تازه
جدایی شاید از من من بسازه
دلم تنگه دلم تنگه برایت
نگاهم با نگاهت داشت عادت
تو اونجا با گلای رنگارنگی
من اینجا پشت دیوارای سنگی
تو با جنگل تو با دریا تو با کوه
منو اندازه ی یه فصله اندوه
من عادت میکنم با درد تازه
جدایی شاید از من من بسازه
دلم تنگه دلم تنگه برایت
نگاهم با نگاهت داشت عادت

نظرات 8 + ارسال نظر
سشی دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:55 ق.ظ

به نظرت چطوری وبلاگ تورو باید خوند؟؟؟

حمید دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:56 ق.ظ http://the-mask.blogsky.com/

اصلا نمیخواستم نظز بدم ! اما یه لحظه دیدم نوشته «بره زیر تریلی هرکی نظر نده!» یه لحظه جدی ترسیدم ! خیلی احمقانه است میدونم... اما ترسیدم . باور کن !

محمد نظری پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:43 ب.ظ

salam babak jaan omidvaram halet khoob bashe feghat mikhastam beget begam ke sity ke dorost kardi khoobe feghat chizhasho ziadtar kon masalan ye 2ta ahan bezar bara download va chanta chize jalebi bezari chanta chize hayejani bezari va va va va dige amri nisti bye bye

محسن سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:03 ب.ظ http://andishe-va-ghalam.blogfa.com

بابا خیلی بی معرفتی دیگه یه سری به ما نمی زنی
منتظرتم

sara یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:14 ب.ظ

salam khilli sherhat ghashange.

حامد سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:42 ب.ظ

masoud پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1384 ساعت 04:54 ق.ظ http://irpic.mihanblog.com

salam
babak jan manam masoud (danlod22)
bi marefat kojaee?
khob man bayad behet begam ke dige nemitoonam biam too internet shayad baraye HAMISHE
shomarato baram send kon age mikhay dar tamas bashim
my phon number : 0098-021-77505686
inam shomare man
bye
danlod22

امیر سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:05 ق.ظ

فقط میخواستم بدونم اسم این موزیکی که رو متن هام ژیجت هستت چیه؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد